Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

FAQ's
get business past niet in het traditionele beeld van een business-to-business dienstverlener. Wij denken graag dat wij anders zijn.

Waarom zijn wij anders? Hopelijk helpt het onderstaand, zo niet dan horen wij dat graag!

Zijn jullie agent en/of reseller?

Niet echt. Wij zijn een groep van doelgerichte en gedreven individuen met een niet-onaanzienlijk talent om kleine tot middelgrote bedrijven op verschillende manieren te ondersteunen. Wellicht heeft u al interne sales & marketing capaciteiten in huis maar realiseert u zich dat u nog competitiever moet worden. Of u bent producent en u zoekt uitbreiding van uw commerciële slaagkracht – lokaal of in het buitenland – maar weet u niet precies hoe u hieraan moet beginnen. Of misschien wel iets kompleet anders! Wij zijn geen agent of reseller omdat dit niet het enige is wat wij doen.

U kunt ons zien als een verlengstuk van uw (commerciële) organisatie, een organisatie die u eigenlijk al altijd wilde hebben maar nog niet hebt kunnen realiseren. Wij spreken niet over een traditionele klant/leverancier verhouding maar wij spreken over samenwerking – partnership -.

Wat is jullie uurtarief?

Die hebben wij niet. Echt niet! Wij geloven dat het werken op basis van uren ons (u en ons) ervan weerhoudt om de samenwerking tot het volste potentieel te benutten. Er zijn de nodige nadelen bij het werken per uur:
• U belt ons niet (of wilt niet dat wij u bellen) omdat het teveel kost.
• Wij zouden projecten langer kunnen laten duren zodat wij meer uren kunnen berekenen (dat zouden wij natuurlijk niet doen … maar het zou kunnen)

Wij denken dat het veel beter is voor alle betrokkenen om te werken met een vaste fee en een interessante commissie structuur. Op deze wijze zijn de werkzaamheden perfect te budgetteren en zijn wij gedreven om het maximale uit onze samenwerking te halen.

Hoe doen jullie wat jullie doen?

Wij zijn transparant. Zoals in elke succesvolle samenwerking zijn wij 100% eerlijk en open met u. Wij laten u weten wat we doen, hoe we het doen – en wat het u kost
Wij durven. Wij leggen de lat hoog! Wij richten ons op het opmerkelijke en nemen geen genoegen met routine
Wij zijn leuk. Wij houden van hetgeen wij doen, en dat is te zien. Wij hebben plezier in ons werk. Zoekt u recht geregen, humorloze grijze pakken dan bent u bij ons aan het verkeerde adres.
Wij zijn nieuwsgierig. In ons woordenboek kennen wij niet "de juiste weg". Wij geloven in continue leren, experimenteren en nieuwe wegen zoeken om de uitdagingen van onze klant te meesteren.
Wij zijn flexibel. Doelen, verwachtingen, omgeving, idealen, targets, missies – en budgetten – kunnen veranderen. Wij kunnen meeveranderen.

Voordat wij gaan samenwerken

Wij hopen dat, alles wat u tot nu toe gelezen heeft, u aanspreekt en u erover denkt om met ons samen te werken – helemaal goed! Hier zijn nog enkele zaken die u van ons moet weten:

No nonsense. Wij schrijven en presenteren geen lange, gecompliceerde en uitgebreide plannen. Het hedendaags commerciele klimaat veranderd zo snel dat het rapport al gedateerd zou zijn op het moment dat u het ontvangt.
Stap voor stap. Samen met u bepalen wij wat onze belangrijkste toegevoegde waarde is voor uw bedrijf, en dat doen wij dan voor u. Zodra wij dat gedaan hebben kunnen we weer nieuwe uitdagingen bespreken.
U hoort van ons. Veel! Wij moeten ten alle tijde duidelijk zijn naar elkaar. Dit is wellicht een van de weinige aspecten in onze samenwerking waar niemand staat te wachten op verrassingen.
Werk. Schetsen, krabbels en misschien wel de vreemde aantekeningen op de achterkant van een servet. U maakt deel uit van het productie team en bent niet enkel toeschouwer tijdens een eindpresentatie. Bij ons krijgt u geen gelikte show. U maakt deel uit van het project.
Duurzame werkgewoontes. Weekenden en avonden geven iedereen de kans om bij te komen, na te denken, uit te rusten en de accu weer op te laden. Het resultaat zijn minder domme beslissingen, blije en tevreden projectleden – en een beter resultaat.
Inschrijven voor get business newsletter

© 2011 get business - Alle rechten voorbehouden